ds. administarcyjno - finansowych
wyższe magisterskie z zakresu administracji lub prawa
Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu administracji lub prawa
2. Obywatelstwo polskie.
3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Znajomość przepisów prawa z zakresu:
- ustawa o systemie oświaty
- ustawa prawo oświatowe
- ustawa o finansowaniu zadań oświatowych
- ustawa o pracownikach samorządowych
7. Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanych na stanowisku ds. administracyjno-finansowych
8. Komunikatywność.
9. Obsługa komputera w zakresie: pakiet biurowy Office
Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu z tytułu niepełnosprawności (o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagania dodatkowe:
- Dyspozycyjność.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Rzetelność, solidność, kultura osobista.
- Umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań.
- Odporność na stres.
- Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
- Prawo jazdy kat. B.
- Odbyte kursy, szkolenia, studia podyplomowe.
- Doświadczenie w pracy w administracji samorządowej.
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem uczniom stypendium szkolnego i zasiłków szkolnych
- Prowadzenie spraw związanych z udzieleniem uczniom stypendiów za wyniki w nauce, wybitne osiągnięcia w nauce, osiągnięcia sportowe i artystyczne
- Obsługa Systemu Informacji Oświatowej jednostki samorządu terytorialnego (Gmina Urzędów)
- Prowadzenie spraw z zakresu dowozu uczniów do szkół na terenie gminy
- Naliczanie, rozliczanie dotacji należnej publicznym i niepublicznym placówkom oświatowym oraz placówkom sprawującym opiekę nad dziećmi do lat 3, prowadzonym na terenie Gminy Urzędów
- Obciążanie inny gmin z tytułu uczęszczania ich dzieci do publicznych i niepublicznych placówek oświatowych prowadzonych na terenie Gminy Urzędów
- Organizowanie pracy komisji inwentaryzacyjnej
- Prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych, wartości niematerialnych
i prawnych
- Życiorys (CV) z telefonem kontaktowym, adresem zamieszkania i adresem e-mail.
- List motywacyjny.
- Kopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje.
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Klauzula informacyjna RODO dla kandydatów do pracy.
Wzór ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej https:// zsourzedow.bip.lubelskie.pl przy ogłoszeniu (załączniki 1-3), w wersji papierowej w sekretariacie Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Urzędowie.
9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
10. Inne dokumenty wg uznania kandydata.
- praca o charakterze administracyjno-biurowym;
- praca w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły, ul. Wodna 24 oraz na terenie Gminy Urzędów;
- praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00.
- praca w zespole
W miesiącu listopadzie 2018 r. (poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Urzędowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Kandydaci proszeni są o składanie dokumentów aplikacyjnych w kancelarii Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Urzędowie, pok. Nr 20 w zamkniętych kopertach
z dopiskiem: Konkurs na stanowisko ds. administracyjno-finansowych - w terminie do 13 grudnia 2018 r. – godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ZSO w zakładce „Ogłoszenia – oferty pracy – stanowiska urzędnicze” oraz na tablicy informacyjnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Urzędowie.
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Miejsce wykonywania pracy: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Urzędowie, ul. Wodna 24
Data ogłoszenia naboru: 03.12.2018 r.
Termin składania dokumentów: 13.12.2018 r. do godz. 15.00
Przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2019 r.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni pisemnie i telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
Dodatkowych informacji i wyjaśnień w sprawie konkursu udziela: Sekretarz ZSO – Bożena Przywara, tel. 81 8225845
Dodano do BIP dnia 03-12-2018 10:51:01